Hoe kan ik als huurder inloggen op het klantportaal

Geplaatst op door Detty Brink

Bent u huurder? Dan kunt u inloggen op het klantportaal. Hier kunt u uw gegevens inzien maar ook zelf een reparatie plannen.

U bent huurder en staat ook als woningzoekende bij ons ingeschreven?

Dan kunt u gebruikersnaam en wachtwoord voor beide klantportalen van Woonborg gebruiken.
Wilt u voor het eerst inloggen op het klantportaal voor huurders en heeft u al wel een gebruikersnaam en wachtwoord voor het klantportaal als woningzoekende? Dan kunt u dat e-mailadres (= gebruikersnaam) en wachtwoord gebruiken om in te loggen. U hoeft dan niet een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Kan een mede-contractant inloggen?

U kunt beiden inloggen. Maar u moet ieder individueel wel een eigen uniek e-mailadres en een wachtwoord hebben. Beide unieke e-mailadressen moeten bij Woonborg bekend zijn. Is dit niet het geval, dan kunt u ons bellen om het e-mailadres voor de medecontractant alsnog door te geven.

Onvolledige gegevens?

Het is mogelijk dat wanneer u inlogt een wit scherm krijgt met het verzoek om gegevens aan te vullen. Dit zijn gegevens die bij ons nog niet bekend zijn. U vult de gegevens aan, u klik op 'wijzig' en vervolgens krijgt u een overzicht van uw gegevens.

Ondersteuning nodig bij het inloggen?

U kunt onze Klantenservice bellen: 0592 30 36 00. Wij helpen u graag!
Hier worden enkele gegevens van u gevraagd als controle. Vul de gegevens in. (Dit moeten wel gegevens zijn die bij Woonborg bekend zijn! Is dat nog niet het geval, neemt u dan contact met ons op en geef deze gegevens aan ons door. Dit kan door via het contactformulier of door te bellen 0592 30 36 00.

Meer uitleg over het inloggen?  Uitleg inloggen klantportaal voor huurders