Ga naar de inhoud

We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Hier kun je heel tevreden over zijn, maar soms ook helemaal niet. In beide gevallen willen we dit graag weten!

Compliment geven
Een compliment is altijd fijn om te ontvangen. Dat compliment kun je natuurlijk persoonlijk geven aan een medewerker, maar je kunt er ook voor kiezen ons te mailen naar info@woonborg.nl. We zorgen ervoor dat het compliment bij de juiste mens(en) terecht komt. Door het ontvangen van complimenten weten we beter wat we moeten vasthouden in onze dienstverlening.  

Klacht melden
Een klacht krijgen voelt natuurlijk minder fijn, maar we willen ze wel graag horen. Dat kan persoonlijk, telefonisch of met een e-mail naar info@woonborg.nl. Je hoort binnen 10 werkdagen hoe we met jouw klacht omgaan. Door het ontvangen van klachten weten we beter waar ruimte is voor verbetering. 

Regionale Geschillen Commissie
Heb je een klacht ingediend? En ben je niet tevreden over de uitkomst en/of afhandeling van jouw klacht? Dan kan je terecht bij de regionale geschillencommissie. Deze commissie is ingesteld door woningcorporaties in Groningen en Drenthe. Meer informatie vind je op de website geschillenbehandelen.nl.