Ga naar de inhoud

Jouw (nieuwe) woning is voorzien van slimme installaties die de energierekening zo laag mogelijk houden. 
IRIS energiebeheer helpt je bij het nieuwe Energie Bewust Wonen. Hier vind je antwoord op vragen. 

Wanneer je een storing hebt aan het IRIS systeem van Pure Domotica kun je contact opnemen met Woonborg.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Je hebt geen netwerk/internet verbinding op je telefoon
  • Je telefoon is niet compatibel meer met de nieuwe APP en veiligheidsvoorschriften AVG.
  • Je hebt niet de laatste versie van het IRIS energiebeheer
  • De verbinding met je server ligt eruit.

Als het display blijft zoeken naar een connectie, kan het zijn dat de verbinding is weggevallen tussen de server en het display. 
Je kunt hiervoor contact met ons opnemen. 

Het is vervelend als je je verbruik niet meer kunt aflezen van je display. Wanneer je display zwart blijft, kan het zijn dat de spanning is weggevallen. Wanneer dit niet het geval is, kan het ook zijn dat je display defect is. Neem hiervoor contact met ons op. 

Mogelijk is de verbinding weggevallen tussen de server en jouw slimme meter. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen. 

In de zomer wekken de zonnepanelen meer op dan in de winter. Dit verklaart ook het negatieve beeld in uw energieverbruik.
Eigenlijk bouw je reserve op voor de winter.


Staat jouw vraag er niet bij? Geef jouw vraag dan hier door en wij komen erop terug.