Ga naar de inhoud

Heb je schade aan jouw woning? Meld het ons direct! En doe dat binnen 24 uur. Is er veel schade? Dan komen we langs om de schade te bekijken. Hier vind je antwoord op je vragen.

Heb je schade door inbraak of vandalisme? Dan vragen we je aangifte te doen bij de politie en een proces-verbaal te laten opmaken. Dit kan belangrijk zijn voor de verzekering.

  • Schade aan jouw spullen
    Wij adviseren altijd een inboedelverzekering af te sluiten. Of je bij schade alle kosten vergoed krijgt, hangt af van jouw verzekeringspakket. Informeer bij je verzekeringsadviseur. Of kijk in de voorwaarden van de verzekering om te zien wat je verzekerd hebt. Dan zie je ook wat onder het eigen risico valt. Voor schade aan jouw eigendommen neem je contact op met jouw verzekeraar. Doe dat ook als er niemand 'aantoonbaar' schuld heeft. Of als je vindt dat Woonborg schuld heeft. Jouw verzekering zoekt uit wie aansprakelijk is.
  • Schade aan de woning
    Veel verzekeringen vergoeden schade aan jouw woning niet. Ook de aansprakelijkheidsverzekering niet. Verzekeraars wijzen dan wel eens naar de opstalverzekering van Woonborg. Deze verzekering vergoedt alleen kosten boven
    € 500. Neem bij schade daarom altijd contact met ons op. We proberen dan in overleg met jou tot een zo goed mogelijke oplossing te komen.
  • Glasschade
    Heb je glasschade en ben je lid van ons Combinatiefonds? Dan kan je rechtstreeks contact opnemen met de partij die glasschade herstelt. Zie voor meer informatie onze pagina over het Combinatiefonds. Heb je dubbel glas en is het raam lek of beslagen aan de binnenkant? Dan meld je de reparatie wel bij Woonborg.

 

Staat jouw vraag er niet bij? Geef jouw vraag hier door en wij komen erop terug.